Thu. Dec 5th, 2024

About Us

Genpact

మార్పు స్థిరంగా ఉంటుంది. జెన్‌పాక్ట్‌లో, మేము దానిని నడుపుతున్నాము. మేము డిజైన్‌తో ఆలోచిస్తాము, డిజిటల్‌లో కలలు కంటున్నాము మరియు డేటా మరియు విశ్లేషణలతో సమస్యలను పరిష్కరిస్తాము. మేము కార్యకలాపాలపై నిమగ్నమయ్యాము మరియు వివరాలపై దృష్టి పెడతాము – మనలో 78,000+. మరియు మీరు మాలో ఒకరు కావచ్చు!

మేము వ్యాపార పరివర్తనను నిజం చేసే ప్రపంచ వృత్తిపరమైన సేవల సంస్థ. మేము మా ఖాతాదారుల కోసం డిజిటల్ నేతృత్వంలోని ఆవిష్కరణలు మరియు డిజిటల్-ఆధారిత తెలివైన కార్యకలాపాలను నిర్వహిస్తాము, మా అనుభవం వందలాది గ్లోబల్ ఫార్చ్యూన్ 500 కంపెనీల కోసం వేలాది ప్రక్రియలను నడుపుతోంది.

న్యూయార్క్ నుండి న్యూఢిల్లీ వరకు మరియు మధ్యలో 20 కంటే ఎక్కువ దేశాలు, జెన్‌ప్యాక్ట్ ప్రతి చుక్కను కనెక్ట్ చేయడానికి, ప్రతి ప్రక్రియను పునర్నిర్మించడానికి మరియు కంపెనీల పని విధానాలను తిరిగి ఆవిష్కరించడానికి ఎండ్-టు-ఎండ్ నైపుణ్యాన్ని కలిగి ఉంది. మరియు ఇది మీ కెరీర్‌ని ఎదగడానికి మరియు మార్చడానికి మీకు అసమానమైన అవకాశాన్ని అందిస్తుంది.

Genpact Hiring For  Customer Service – Voice Process 

Mega Virtual Drive for Customer Service – Voice Process on 27th Oct’21

Vacancy details:

  • Post Name: Customer Service – Voice Process
  • Qualification: Any Graduate (PG an added advantage)
  • Experience: 0 to 2 years
  • Location:Hyderabad/Secunderabad

Job Description

  • A With a startup spirit and 95,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the worlds biggest brand sand we have fun doing it. Now, were calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.
  • Mega Virtual Drive for Customer Service – Voice Process on 27th Oct’21

    Zoom ID: https://genpact.zoom.us/j/4141770678

    Time: 10 AM to 3 PM

    Job Location: Hyderabad

    We are inviting applications for the role of Process Associate, Customer Service- Voice

    Were looking for someone with strong work ethic, and the ability to work well both independently and within the context of a larger collaborative environment.

    Self-starting, intellectually curious and creative individual comfortable operating in a fast-paced, multifaceted environment

    Responsibilities

    • Provide resolution to maintain standards of quality
    • Recognize trends and patterns and raise issues timely
    • Provide insights to help improve the support to the users
    • Maintain a thorough understanding of process and policies
    • Provide excellent customer service to our customers

    Qualifications we seek in you

    Minimum qualifications

    • Any Graduate (PG an added advantage)
    • Freshers are eligible
    • Proficient in English and Hindi

    Preferred qualifications

    • Effective probing skills and analyzing / understanding skills
    • Problem solving skills with customer centric approach
    • Able to work on a flexible schedule (including weekend shift work)

    Shifts: Flexible to work in any shift.

    Note: Please carry the soft copy of Aadhar card & Pay slips if any.

    By Sivamin

    Leave a Reply

    Your email address will not be published.